2015. június 1., hétfő

K: Missing Kings /2014/



Ismételten látvány orgiában lehetett részem, amikor nekifeküdtem az egyik kedvenc történetem átvezető filmjének. De hozzá tenném, hogy az első sorozat mindenképp szükséges a megértéséhez!


Előző: K - Projekt /2012/
Következő: K: Return of Kings 

Szerintem, akik ismerik a sorozatot, azok nem csalódnak benne, akiknek meg még az a 13 rész is kicsit erős volt, azoknak még felüdülés is. Sokkalta több információt ad ez a film, mint a részek során kaptunk ahhoz, hogy megértsük, hogy mégis mi fog kisülni az egészből. Bevallom, ebben csalódtam egy kicsit. Szeretem, ha valamit tovább kell gondolni, és nem magyaráznak meg mindent egyszerre.


Mindenképpen pozitívum, hogy az előzőnél is szebb lett a grafika. Nem hittem, hogy vizuálisan a K - Project-et lehet überelni (pedig már három éves műről van szó), de lehet. Bebizonyították. Még a legapróbb kis részletre is odafigyeltek. A felhők mozogtak, a fű, fa, levél mozgott.... A fényjáték: nagyszerű. Imádom!

A háttérzene is kifejezetten ütős. Bárki bármit is mond, valahogy ezt az animét sikerült olyan szintre elkészíteni, amit nehéz kritizálni olyanoknak, mint én. A zagyva, semmi-infós folyás frankó, kifejlett karakterekkel.

Bár minden öröm ellenére is, kaptunk néhány rossz hírt is a történet folyása során. Előreláthatólag Suoh Mikotoval többet nem találkozunk, maximum visszaemlékezések szintjén (remélem tévedek, és ők is tévednek). Az szereplőt viszont nagyon jól összehozták. Yukio, alias a Zöld frankón helyt állt az én szememben. Valamint lerendezték a Vörös és Kék király ügyét is. Meg egy kis előre utalás is történt Shiroval kapcsolatban.

Mindent összevetve a kedvenc státusza megmaradt. Bár az ecchi-s részeknél kicsit felszaladtak a szemöldökeim: ez meg mégis mi akart lenni? Aztán elhessegettem a negatív gondolatokat, ha mi kapunk bishouneneket (Lányok, mi lesz itt?!), akkor a fiúk is kaphatnak olyan részt.

Nagyon várom a második évadot (K: Return of Kings). Elviekben 2015. októberében indul, úgyhogy már várom az októbert! Sok minden ki fog derülni!

Cím: K: Missing Kings
Stúdió: GoHands
Író: GoRA
Részek: 13
Hossza: 73 perc
Kiadás: 2014. 07. 12.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése